Årsmøte 2019

Årsmøtet avholdes mandag 18. mars kl. 19:00 i B-arealet på Mjær Ungdomsskole (øverst, ved fotballbanen).

Saker som et medlem ønsker tatt opp på årsmøtet må sendes styret senest mandag 4. mars til leder@evsk.no

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på EVSK’s hjemmeside.

For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha betalt kontingenten. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett. For mer informasjon om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se idrettslagets lov § 5 til § 8.

Ønsker du å stille til valg som styremedlem eller har forslag til andre du synes kan være en ressurs for EVSK, så send en epost til leder@evsk.no.

Vi er også så heldige at generalsekretæren i Norges Vannski- og Wakeboardforbund, Stephen Smithurst, kommer på årsmøtet. Stephen er nok den personen som kjenner Vannskinorge aller best og er til uvurderlig hjelp for Norges vannskiklubber. Vil du ha mer info om hva som skjer i vannskimiljøet om dagen (og det er ikke lite) så anbefaler vi deg å stille på årsmøtet!

Velkommen til årsmøtet 2019!
Espen Skaug
leder EVSK